"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2003-11-14' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تيم ملي فوتبال با20 بازيكن عازم لبنان خواهد شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
تيم ملي فوتبال كشورمان پس از بازي با كره‌ شمالي از صبح روز پنجشنبه تمرينات خود را با هدف رويارويي با لبنان در روز 28 آبان ماه آغاز كرد كه اين تمرينات طي روزهاي جمعه (امروز) و شنبه دنبال خواهد شد.
به گزارش ايسنا، تيم كشورمان ساعت چهار بامداد روز دوشنبه عازم بيروت خواهد شد و در آنجا نيز دو نوبت تمرين انجام خواهد داد.
حسين فركي در ارزيابي از عملكرد ملي پوشان كشورمان در مدت زمان 60 دقيقه بازي برابر كره‌ي شمالي به ايسنا گفت: بر خلاف پيش بيني‌هاي انجام شده از سوي بخشي از مطبوعات و كارشناسان كه اين مسابقه را به شكلي آسان تصور مي‌كردند و حتي به ثمر رسيدن پنج يا شش گل به سود ايران را محتمل مي‌دانستند، پيش بيني ما بر اين بود كه باتيمي بسيار خوب مواجه خواهيم شد و در عمل نيز اين تيم تفاوت آشكاري با آنچه در بازي رفت داشت، از خود نشان داد.
مربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان تصريح كرد: كره‌ي شمالي به خوبي از سرعت خود استفاده مي‌كرد و از فاصله‌ي چهل متري دروازه خود به خوبي در دفاع جمع مي‌شد و به سرعت از دفاع به حمله حركت مي‌كرد كه جز فاكتورهاي ويژه اين تيم بوده و باعث دشواري كار در نيمه‌ي اول شد. اين تيم به خوبي تمامي روزنه‌ها را بسته بود و عليرغم شادابي كليه‌ي ملي پوشان در تمرينات اردويي، در عمل بيشتر به ارزيابي حريف در اين نيمه پرداختيم و بعضا مرتكب اشتباهاتي در اداره بازي شديم كه به هوش و نحوه بازي حريف برمي‌گشت.
وي ادامه داد: پيش بيني مي‌كرديم كه در نيمه دوم، همانند آنچه كه در بازي رفت اتفاق افتاد، بتوانيم كاملا بازي را در كنترل خود درآوريم و كره شمالي از دقيقه 70 به بعد دچار مشكل شود. از شروع نيمه دوم ملي پوشان با ارايه‌ي بازي روان و قابل قبول، از روزنه‌هاي موجود استفاده كرده و با گرفتن يك ضربه پنالتي به سود خود، گل ايران به ثمر رسيد. از اين لحظه به بعد پيش بيني بازي راحت‌تري را مي‌كرديم كه متاسفانه پس از چهار دقيقه، پرتاب ترقه به داخل زمين و ساير مسايل حاشيه‌اي موجود باعث نيمه كاره ماندن بازي شد. البته در همين مدت نيز مشخص شد كه كره متحول شده است و مي‌تواند تيم خطرناكي برابر لبنان محسوب شود.
فركي ضمن ابراز تاسف از چنين اتفاقي در جريان اين مسابقه، خاطر نشان كرد: تمامي مردم و ملي پوشان از اين اتفاق متاثر هستند و در شرايطي كه همه چيز به شكلي عالي پيش مي‌رفت، تنها بهانه‌اي به دست كره افتاد و اينكه تماشاچيان ايران نزد بيگانگان منفي جلوه داده شوند. البته بايستي از اين واقعه درس گرفت و ضمن فراموش كردن آن، درس‌هاي لازم را براي آينده گرفت. اينك بازيكنان به دنبال انجام دو مسابقه باقيمانده با انگيزه فراوان مي‌باشند.
مربي تيم فوتبال بزرگسالان، لبنان را فاقد شانس كافي جهت صعود به دور نهايي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا دانست و گفت: از نظر غرور ملي، لبنان انگيزه بالايي جهت مصاف با ايران دارد و اصولا بازي با لبنان يا هر كشور عربي ديگر، همواره براي آنان حساس بوده است. ما نيز به سهم خود با آمادگي كامل به مصاف حريف رفته و با هدف صعود به عنوان تيم اول در هر دو بازي رفت و برگشت پيروز خواهيم شد.
وي با اشاره به هماهنگي علي كريمي جهت حضور در مسابقه باشگاهي خود و بازگشت مجدد وي به اردوي تيم ملي يادآور شد: به احتمال فراوان علي كريمي درتمرينات بعدازظهر امروز جمعه حضور خواهد يافت و كار خود را دنبال خواهد كرد. همچنين مطابق با توافقات انجام شده، رحمان رضايي نيز روز دوشنبه مستقيما از ايتاليا وارد لبنان خواهد شد. مهدوي كيا نيز به عنوان ديگر لژيونر ايران، اينك در اردوي تيم ملي حضور دارد و تمرينات خود را دنبال مي‌كند.
فركي همچنين در توضيح حضور گل محمدي و كعبي در بازي برابر لبنان، تصريح كرد: قاعدتا اين دو بازيكن نيز مشكلي از بابت حضور در تيم ملي ندارند و از آنان استفاده خواهيم كرد. البته درمورد ساير بازيكنان تيم ملي و نفرات آسيب ديده، لازم به يادآوري است كه، رحمان احمدي با اجازه كادر فني و به دليل بيماري همسرش، اردو را ترك كرد تا به مشكل خود رسيدگي كند. وي پس از بازي برابر لبنان، مجددا به جمع ملي پوشان ملحق خواهد شد. همچنين بزيك و اميرآبادي نيز هم اينك به دليل مصدوميت تحت مداوا قرار دارند و تمرينات سبك خود را دنبال مي‌كنند. در مجموع 23 بازيكن دراختيار داريم كه نهايتا 20 بازيكن را به لبنان خواهيم برد. در اين راستا ليست نهايي بازيكنان در مصاف با لبنان، روز شنبه اعلام خواهد شد.
فركي در پايان و توضيح تمرينات تيم ملي گفت: تمرينات روزهاي پنجشنبه و جمعه با هدف توجه به كارهاي دفاع و حمله پيش بيني شده و به اجرا درآمد. در حقيقت بازي با كره‌ي شمالي باعث شد تا چگونگي مقابله با بازي بسته حريف را در تمرينات لحاظ كنيم زيرا مسلما، ساير حريفان با هدف بستن بازي مقابل ايران قرار خواهند گرفت، البته شوت به دروازه، كارهاي اختصاصي با هافبك و دفاع و انجام بازي فوتبال نيز در تمرينات دنبال خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1270

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي فوتبال با20 بازيكن عازم لبنان خواهد شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016