"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2003-11-09' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Sunday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

علي دايي: پرسپوليس يكي از سالم‌ترين تيم‌هاي كشور است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
پرسپوليس بازي بسيار خوبي را در برابر برق شيراز به نمايش گذاشت و از همان دقيقه‌ي اول بازي، فعل خواستن را به خوبي صرف كرديم.
علي دايي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: پس از بازي با پاس و شكست در اين مسابقه، تمامي بازيكنان پرسپوليس به خود آمده و بسياري از مسايل درتيم ما شكل جديدي به خود گرفت. رفاقت‌ها بيشتر شد و بازيكنان براي بازي‌هاي بهتر در آينده يكدل شدند. در نهايت به لطف خداوند، فوتبال بالاتر از كلاس فوتبال ايران را به نمايش گذاشتيم و برق شيراز نيز هيچ گاه نتوانست برابر پرسپوليس عرض اندام كند زيرا به طور كامل ابتكار عمل را در اختيار داشتيم.
كاپيتان تيم ملي فوتبال كشور، تصريح كرد: عملكردعالي خط دفاع و هافبك باعث شد تا فورواردها در موقعيت‌هاي متعدد گلزني قرار گيرند و در عمل بازيكني نبود كه پايين‌تر از حد انتظار ظاهر شود.
وي همچنين در توضيح اظهارات احمدزاده، سرمربي تيم فوتبال برق شيراز مبني بر غير عادي بودن نوع بازي پرسپوليس گفت: پرسپوليس يكي از سالم‌ترين تيم‌هاي فوتبال كشور محسوب مي‌شود كه عليرغم بدشانسي در مسابقات گذشته، در اين بازي، تمامي نفرات عالي كار كردند. در واقع از همان ابتدا با انگيزه بسيار بالايي فوتبال فراتر از ايران و آسيا را به نمايش گذاشتند، ضمن اينكه شرايط اين مسابقه با بازي گذشته برابر پاس كاملا فرق مي‌كرد زيرا در آن مسابقه به دليل شكست برابر استقلال از نظر روحي دچار افت شده بوديم.
دايي يادآور شد: گل‌هايي كه برابر استقلال و پاس وارد دروازه ما شد، هرگز تكرار نخواهد شد، ضمن اينكه مهره‌چيني‌ عالي بگوويچ و استفاده از توانايي‌هاي بازيكنان به بهترين نحو ممكن، اين نتيجه‌ عالي را باعث شد. در حقيقت اصلاحات بگوويچ باعث خروج از فشار و ايجاد خودباوري در تيم شد و از اين پس نيز شاهد فوتبالي زيبا توام با كسب نتيجه مورد نظر از پرسپوليس خواهيد بود.
كاپيتان تيم ملي فوتبال بزرگسالان در پايان و پيرامون آغاز تمرينات تيم ملي جهت مصاف با كره‌ي شمالي، يادآور شد: كره‌ي شمالي تيم بسيار خوبي است كه مسلما حرف‌هاي بسياري در تهران براي گفتن خواهد داشت اين تيم هنوز هم از شانس صعود به مرحله‌ي بعد برخوردار است ولي تيم ايران تنها يك راه و آن هم كسب پيروزي برابر اين تيم را پيش رو دارد كه تمامي تلاش خود را براي رسيدن به اين هدف انجام خواهيم داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1112

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي دايي: پرسپوليس يكي از سالم‌ترين تيم‌هاي كشور است' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016