"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2003-11-04' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Tuesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

حسين كلاني: فقدان انگيزه‌هاي لازم، باعث سكون پرسپوليس شده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
اصولا در انجام هر كاري بايستي انگيزه‌ي لازم وجود داشته باشد، بازيكنان پرسپوليس در آغاز فصل مسابقات ليگ برتر از انگيزه‌ي بسيار بالايي بنا به دلايل مختلف از جمله اثبات توانمندي خود در شرايطي كه كادر جديدي در تيم مشغول به فعاليت مي‌باشد، به مصاف حريفان رفتند كه به تدريج، شاهد كمرنگ شدن انگيزه‌هاي موجود بوديم.
حسين كلاني در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: نمي‌توان در پي هر ناكامي، تمامي تقصيرات را تنها به گردن يك فرد گذاشت زيرا تمامي بازيكنان و مجموعه عوامل اجرايي يك تيم، به سهم خود در كسب نتايج ايفاي نقش مي‌كنند. در پرسپوليس به دليل فقدان انگيزه‌هاي لازم، مجموعا شاهد نوعي سكون مي‌باشيم كه حتي در بازي برابر استقلال و به ويژه در نيمه اول كاملا مشهود بود، گرچه در اواخر نيمه دوم كمي افزايش يافت.
بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: سوال اساسي كه اينك به ذهن مي‌رسد اين است كه چه عامل يا عواملي باعث كاهش شور و اشتياق بازيكنان در جهت انجام تلاش و از خود گذشتگي و صرف تمامي توان در بازي شده است؟
مسوولين باشگاه بهتر از سايرين مي‌توانند به اين سوال پاسخ دهند ولي اين موضوع را نيز يادآوري مي‌كنم كه مسايل مالي تنها عامل القا انگيزه نيست. بلكه بايد حلقه مفقوده موجود را پيدا كرد.
كلاني درباره «وينكو بگوويچ» و نقش وي در نتايج كنوني تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: اساسا بگوويچ را در كسب اين نتايج مقصر نمي‌دانم زيرا نقش يك مربي، آماده‌سازي تيم از نظر تكنيكي، تاكتيكي و روحي ـ رواني است و اينكه چگونه بتواند با آشنايي كلي با روانشناسي تيم، آمادگي‌هاي لازم را در آنان ايجاد كند. مساله اصلي اين است كه هنگام حضور تيم در داخل زمين، ديگر همه چيز به عهده مجموع بازيكنان مي‌باشد زيرا تمامي موارد لازم را قبلا مربي گفته است و بازيكنان با اجراي مناسب تدابير مربي، قادر خواهند بود تا نتايج دلخواه را كسب كنند، البته گاهي ممكن است اشتباهاتي نيز از نظر تفاوت در نوع تفكرات افراد به وجود آيد كه قابل بررسي است.
بازيكن سابق تيم ملي فوتبال كشور در بخش ديگري از اين گفتگو، يادآور شد: بازيكنان با تجربه‌تر و به اصطلاح بزرگ‌ترهاي تيم نقش مهم در سيستم رفتاري و حركات گروهي تيم ايفا مي‌كنند، علاوه بر اين اگر دليل كم كاري بازيكنان را تغيير كادر مربيگري و عدم حضور «پروين» در تيم بدانيم، در گذشته نيز مواردي به وجود مي‌آمد كه حتي خود پروين نيز از نوع بازي نفرات خود، كلافه بود. به هر شكل جنگندگي كه از تيمي مانند پرسپوليس انتظار مي‌رود، اينك در اين تيم ديده نمي‌شود و آنچه كه از آن به انجام حركات بدون توپ به عنوان اساس كارهاي تاكتيكي فوتبال ياد مي‌شود، در پرسپوليس در حد قابل قبول نيست.
كلاني در پايان با تاكيد بر توجه بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس به هواداران ميليوني اين تيم و احساسات آنان، خاطر نشان كرد: فوتبال حرفه‌اي امروز به شكلي است كه يك بازيكن براي نام باشگاه خود احترام قائل بوده و در مدت زمان حضور در باشگاه، با تمام وجود براي آن بازي مي‌كند، در شرايط كنوني نيز به عنوان يك بازيكن قديمي كه در حكم پدر براي بازيكنان حال حاضر پرسپوليس مي‌باشد به آنان يادآور مي‌شوم كه به خاطر هواداران كم كاري و كم فروشي نكنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1007

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين كلاني: فقدان انگيزه‌هاي لازم، باعث سكون پرسپوليس شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016