"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2003-10-22' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Wednesday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

تازه‌ترين رده‌بندي فيفا: ايران، سه پله صعود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
در تازه‌ترين رده‌بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا)، صدر جدول رده‌بندي همچنان بدون تغيير باقي ماند ضمن اينكه تيم‌هاي برتر آسيايي با جهشي خيره كننده مواجه شدند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي فوتبال كشورمان با سه پله صعود در مقايسه با ماه گذشته ميلادي، با 599 امتياز در مكان 42 جهان قرار گرفت. علاوه بر اين، تيم ملي فوتبال كره جنوبي با جهشي خيره كننده و 654 امتياز، با 17 پله صعود در جايگاه 22 جهان قرار گرفت، ژاپن نيز با 645 امتياز و يك پله سقوط در جايگاه 25 قرار دارد.
از نكات قابل توجه در اين رده‌بندي، قرار گرفتن عربستان سعودي در رده سي‌ام جهان با 634 امتياز است كه رشدي 19 پله‌اي را در مقايسه با قبل نشان مي‌دهد. به اين ترتيب عليرغم اينكه تيم كشورمان در مقايسه با قبل در مكان بالاتري قرار گرفت اما در مجموع تيم‌هاي آسيايي پس از كره‌ي جنوبي، ژاپن و عربستان در رتبه‌ي چهارم واقع شده است.
تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل (854 امتياز)، فرانسه (827)، اسپانيا (777)، آرژانتين (747)، هلند (746)، انگلستان (745)، آلمان (744)، ايتاليا (742)، تركيه (742)، مكزيك (742) و جمهوري چك (739) به ترتيب عناوين اول تا يازدهم را در اختيار دارند ضمن اينكه ايتاليا، تركيه و مكزيك به دليل امتياز برابر، مشتركا در جايگاه هشتم جهان قرار دارند.
از ديگر نكات قابل توجه در اين جدول، صعود خيره كننده و 28 و 23 پله‌اي كويت و عراق است كه اينك در مكان‌هاي پنجاهم و پنجاه و دوم جهان قرار گرفته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/563

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تازه‌ترين رده‌بندي فيفا: ايران، سه پله صعود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016