"پنجشنبه","Saturday" => "شنبه","Sunday" => "يكشنبه","Monday" => "دوشنبه","Tuesday" => "سه شنبه","Wednesday" => "چهارشنبه","Friday" => "جمعه"); $month = Array("فروردين","ارديبهشت","خرداد","تير","مرداد","شهريور","مهر","آبان","آذر","دي","بهمن","اسفند"); list( $gyear, $gmonth, $gday ) = preg_split ( '/-/', '2003-10-17' ); list( $jyear, $jmonth, $jday ) = gregorian_to_jalali($gyear, $gmonth, $gday); echo "
" . $week["Friday"] . " ". $jday . " " . $month[--$jmonth] . " " . $jyear . "
" ?>

استفلال 2 پرسپوليس 1، گزارش مسابقه و اظهارنظرها، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
پنجاه‌وپنجمين ديدار تيم‌هاي استقلال و پيروزي از ساعت 15 در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار كه در حضور نزديك به 100 تماشاگر با قضاوت پائلو گومز كاستا از پرتغال شروع شد، براي تيم پيروزي، ساشا ايليچ، محمد علي پيرواني، يحيي گل محمدي، كريم باقري، رضا جباري، حامد كاويانپور، عيسي ترائوره، مهرداد ميناوند، پژمان جمشيدي، جواد كاظميان، علي دايي.
و براي استقلال: پرويز برومند، ستار همداني، پيروز قرباني، امير حسين صادقي، محمود فكري ، محمد نوازي، داوود سيد
عباسي، عليرضا واحدي نيكبخت(داريوش يزداني)، علي سامره، رضا عنايتي، فرزاد مجيدي به ميدان رفتند.
تيم پيروزي از همان شروع بازي با پاس‌هاي كوتاه و حركات تك ضرب توپ و ميدان را در اختيار گرفته بود اما در دقيقه‌ي 9 بازي استقلال از اشتباه فاحش خط دفاع و «ساشا ايليچ» استفاده كرد و توسط علي سامره گل اول را وارد دروازه‌ي تيم پيروزي كرد.
ارسال توپ‌هاي بلند از جناحين به روي دروازه‌ي استقلال تاكتيكي بود كه قرمزپوشان بعد از دريافت اولين گل در دستور كار قرار داده بود. حركات تند و تيز كاظميان از جناح راست در مقابل دفاع مستحكم استقلال نمي‌توانست تهديدي بر روي دروازه‌ي استقلال باشد.
ـ در دقيقه‌ي 20 بازي زماني كه محمد نوازي درصدد زدن كرنر از سمت چپ زمين پيروزي بود، تماشاگران اين تيم با پرتاب سنگ و ترقه مانع زدن توپ توسط نوازي شدند.
ـ در دقيقه‌ي 40 بازي عليرضا نيكبخت واحدي دچار مصدوميت شد و از ادامه‌ي بازي بازماند و به جاي وي داريوش يزداني وارد زمين شد.
ـ محمد نوازي در دقيقه‌ي 43 اولين كارت زرد اين بازي را دريافت كرد.
شروع هجومي پرسپوليس در اوايل نيمه‌ي دوم حكايت از انگيزه‌ي اين تيم براي جبران گل خورده داشت.
ارسال توپ‌هاي كوتاه از جناحين و سعي در صاحب توپ كردن علي دايي و عيسي ترائوره چند بار از سوي بازيكنان تيم پيروزي تكرار شد كه هيچ ثمره‌اي در بر نداشت.
اما ضربه‌ي آزاد محمود فكري در دقيقه‌ي 57 بازي دومين گل را براي استقلال به همراه داشت.
در دقيقه‌ي 63 علي دايي جاي خود را به علي سلماني داد. سلماني جوان اولين بازيكن فوتبال ايران بود كه بعد از مدتها جاي علي دايي را مي‌گرفت. تعويضي كه هر چند دشوار بود، اما بايد انجام مي‌شد.
حملات تيم پيروزي سرانجام در دقيقه‌ي 71 نتيجه داد و عيسي ترائوره اولين گل تيمش را به ثمر رساند.
به ثمر رسيدن گل تيم پيروزي، روحيه و انگيزه‌ي بازيكنان اين تيم را براي جبران شكست دوچندان كرد، اما حملات پيروزي بر روي دروازه استقلال كارساز نشد و خط دفاع آبي پوشان و پرويز برومند با درايت تمام از دروازه استقلال محافظت كردند.
سرانجام اين ديدار با حساب 2 بر 1 به سود تيم استقلال پايان يافت.

بگوويچ: براي تعويض علي دايي با وي هماهنگي شده بود!
مرفاوي: آماده و هوشيار برابر تيم پيروزي قرار گرفتيم

نشست مطبوعاتي وينگو بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و صمد مرفاوي مربي تيم استقلال پس از پايان ديدار اين دو تيم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بگوويچ ضمن تبريك پيروزي تيم استقلال به مسوولان، كادر فني و هواداران اين تيم گفت: از بابت اين شكست متاسفم، چرا كه در يك بازي فوتبال، امكان به دست آمدن هر نتيجه‌اي وجود دارد و در اين بازي استقلال با بهره‌گيري از فرصتها توانست نتيجه را به نفع خود رقم زند.
وي افزود: پس از شكست، حرف زدن سخت است ولي اين را بايد پذيرفت كه بزرگترين تيمها نيز در چنين مسابقاتي امكان شكست برايشان وجود دارد و بر اين اساس تيم پيروزي نيز با عدم بهره‌گيري از موقعيت‌ها تن به شكست داد.
وينكو بگوويچ با غير قابل پيش بيني خواندن مسابقات ليگ امسال اظهار داشت: براي هيچ كدام از تيمهاي حاضر ليگ شانس اولي وجود ندارد و بر اين اساس تيم پرسپوليس با بهره‌گيري از گذشت زمان و فرصتهاي پيش رويش اين شكست را جبران خواهد كرد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا تعويض علي دايي عليرغم بد بازي كردن وي زودتر انجام نشد تصريح كرد: دايي مصدوميت‌هاي سنگيني را گذرانده است و لذا عدم هماهنگي‌اش در زمين قابل توجيه است و تعويض وي در نيمه دوم ناشي از توافقي بود كه در بين دو نيمه با وي انجام شده بود، هر چند كه يك مربي هر آنچه را كه صلاح بداند بدون هيچ ترديد بايد به اجرا بگذارد.
سرمربي تيم پرسپوليس با انتقاد از عملكرد گومز كاستا گفت: در نيمه دوم يك پنالتي صددرصد به سود تيم ما حاصل شد كه داور از اعلام آن چشم پوشي كرد و اين مهم نمي‌تواند در اين شكست بي‌تاثير باشد.
بگوويچ در دفاع از كليه تعويضهاي انجام شده تيم پرسپوليس، «ساشا ايليچ» را در دريافت دو گل بي‌تقصير دانست و ضربات ارسال شده بر روي دروازه تيمش را دقيق و زيركانه توصيف كرد.
در ادامه‌ي اين نشست، صمد مرفاوي مربي تيم استقلال نيز با تبريك پيروزي حاصل شده به هواداران تيم استقلال گفت: بازيكنان استقلال داراي روحيه‌ بالايي بودند و بر اين اساس با همدلي، 3 امتياز بازي را از آن خود كردند.
وي با تاكيد بر نقش هماهنگي و همدلي بازيكنان تيم استقلال در حصول اين پيروزي اظهار داشت: در فوتبال امكان وقوع هر اتفاقي وجود دارد و ما نيز با شناخت كامل نسبت به پرسپوليس و نوع بازي اين تيم، آماده و هوشيار به مصاف اين تيم آمديم و در نهايت نيز اين پيروزي شيرين را حاصل كرديم.
مرفاوي در پايان با دفاع از تعويضهاي انجام شده تيم استقلال ابراز اميدواري كرد كه روند رو به رشد تيم استقلال ادامه يابد.

رودنيل:
«كاستا» نمره‌ قبولي گرفت

نوذر رودنيل گفت: انتظار مي‌رفت قضاوت آقاي «كاستا» كلاس آموزشي براي داوران كشورمان باشد ولي اين‌چنين نبود.
اين كارشناس داوري به ايسنا گفت: در 45 دقيقه‌ي نيمه‌ي اول شاهد بازي نه چندان جذابي از هر دو تيم بوديم. به همين دليل داور پرتغالي زحمت زيادي نكشيد. فقط در اين نيمه خوب دويد. در دقيقه‌ي 8 گل اول استقلال صحيح بود و در دقيقه‌ي 9 خطايي كه كاويانپور انجام داد بايد اخطار دريافت مي‌كرد. در دقيقه‌ي 15 تكل صحيح پيرواني را داور خطا اعلام كرد. در دقيقه‌ي 31 در محوطه‌ي جريمه استقلال روي پيرواني خطايي رخ نداد و داور خوب عمل كرد. در دقيقه‌ي 43 اخطار به محمد نوازي صحيح بود. نكته‌ي مهم اين نيمه برخورد مناسب بازيكنان با يكديگر بود كه قابل تحسين بود.
ردونيل افزود: در نيمه دوم شاهد بازي بهتري نسبت به نيمه‌ي اول بوديم. با توجه به شرايط خاص بازي كاستا نمره‌ي قبولي در اين بازي گرفت. اخطارهاي داده شده و گلهاي زده شده صحيح بود. در دقيقه‌ي 62 داور در محوطه‌ي جريمه استقلال خوب عمل كرد و خطاي هند
ي انجام نشد. در دقيقه‌ي 76 فكري خطايي انجام داد كه داور اعلام خطا كرد. با توجه به برخوردها و متوقف شدن بازي و تعداد تعويضها 4 دقيقه وقت اضافه كم بود. 6 دقيقه معقول بود.

هوشنگ نصيرزاده:
كاستا، ضعيف‌ترين داور خارجي بود
كاستا از اعلام پنالتي تيم پيروزي چشم پوشي كرد

كارشناس داوري فوتبال كشورمان با بيان اينكه قضاوت «گومز كاستا» پرتغالي نامناسب بود گفت: كاستا، ضعيف‌ترين داور خارجي بود.
هوشنگ نصيرزاده به خبرنگار ورزشي ايسنا گفت: «كاستا» ضعيف‌ترين داور خارجي فوتبال بود كه تاكنون به ايران آمده است، او اشتباهات زيادي در قضاوت اين بازي داشت و حتي يك پنالتي مسلم تيم پيروزي در نيمه دوم بازي را ناديده گرفت. همين امر باعث شده بود كه تا حدي بازيكنان تيم پيروزي در نيمه دوم با خشونت بازي را دنبال كنند.
وي تصريح كرد: اگر داور اين مسابقه حساس بهتر از اين سوت مي‌زد مسلما، شاهد بازي جذابتري از سوي بازيكنان هر دو تيم بوديم.
نصيرزاده افزود: در كل بازي قابل قبولي را از بازيكنان هر دو تيم شاهد بوديم. آمادگي دو تيم براي اين ديدار بسيار خوب بود ولي در نهايت استقلال توانست نتيجه بازي را به سود خود تمام كند.

پنجعلي:
جابجايي مهره‌ها به تيم پراشتباه پيروزي ضربه زد

بازيكن اسبق تيم فوتبال پيروزي گفت: تيم پيروزي نيمه‌ي اول را با استرس و پراشتباه شروع كرد كه موجب باخت اين تيم شد .
محمد پنجعلي در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در پايان ديدار تيمهاي فوتبال پيروزي و استقلال، افزود: ارايه‌ي بازي متفاوت در دو نيمه از سوي بازيكنان پيروزي، شرايط ويژه‌اي به بازي داده بود، چرا كه پيروزي نيمه‌ي اول را پراشتباه شروع كرد و در خط هافبك مشكلات زيادي داشت .
وي افزود: اگر كريم باقري يك خط جلوتر مي‌آمد و گل‌محمدي در جاي هميشگي‌اش بازي مي‌كرد، مطمئنا تيم پيروزي نتيجه مي‌گرفت.
پنجعلي با اشاره به سيستم و تركيب بازي تيم پيروزي، اظهار داشت: بگوويچ با همان سيستم 2ـ5ـ3 بازي را اداره مي‌كرد ولي مهره‌ها جابجا شده بودند كه اين جابجايي به ضرر پرسپوليس تمام شد .
وي با تمجيد از عملكرد هافبك‌هاي دفاعي تيم استقلال، اضافه كرد: آبي‌پوشان در حمله و دفاع پرتعداد بودند ولي گل‌هاي اين تيم از كار گروهي نشات نگرفته بود و براي بازيكنان تيم پيروزي غافلگيركننده بود.
پنجعلي در خاتمه از برگزاري داربي بزرگ ليگ برتر ابراز رضايت كرد و گفت: در مجموع به غير از 20 دقيقه‌ي اول كه فشار رواني حاكم بر بازي زياد بود، تيم استقلال زودتر از تيم پيروزي به آرامش دست يافت و بازي را در دست گرفت.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/395

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استفلال 2 پرسپوليس 1، گزارش مسابقه و اظهارنظرها، ايسنا' لينک داده اند.

بر باد رفته
1.دقایق پایانی نیمه ی اول داربی پنجاه و پنجم پایتخت، کارگردان تلویزیونی بازی، ناخواسته، اشتباه معنا داری می کند و در زیر نویس تصویر وینگو ب...
BlogSports | Persian Sports Blog
October 18, 2003 03:42 AM

نظرات
[soheil behjati - November 7, 2003 04:53 AM]

perspolice azizam khahesh mikonam bishtar az in del maharo nashkan o farda bargh ro bebar

soheil

[arash - October 24, 2003 11:47 AM]

Abieteeeeeeeeeeeeeeeeeeee baba khaili dametoon garme baba hala bebinim dege chi, bazam harfieeee ss..ghahremeneeeeeeeee dadash mazdad khaili mokhlesim vali bad jori abiyeteeeeeee

[abiiiiiiiiiiiiiiiii - October 22, 2003 03:21 PM]

salam azizan abi va ghermez
man khodam abi hastam ama khob ba doostaie perspolisi rabete khobi darim va faghat sare bazi kokori mikhonim va be ha miprim bad az bazi ha hame chi ro faramoosh mikonim
dar zemn bord 18 ro be baro bache abi tabrik migam bara germeza ham arezooye moafaghiat daram

[pooya - October 22, 2003 01:40 AM]

che khbareton estghlalihaye badbakht?
felan yek chand mahei khoseh basid ta dour barghasht ta aghay taasob(ansariyan)soorakhton koneh
6-0 yadeton nareh

[محمد - October 21, 2003 07:04 PM]

من خودم استقلالیم اما برد با ناداوری رو نمی پذیرم.

[mamad - October 21, 2003 05:22 PM]

Abite...SS...ghahreman...borde SS mobarak

[pesrspolis - October 20, 2003 12:30 PM]

bad esteghlaliha dir ya zood telenge generale pooshali aghaye galeh morghi dar khahad amad /ghaleh morghi male in harfa nist ziyad badesh nakonid(albateh az aghab) ke vaghti
beterekeh bad joori atishetoon mizaneh
generale abi amire ghaleh MORGHI (SIKTIR BABA)

[perspolice zelzeleh - October 20, 2003 11:48 AM]

agha ziyad khedetoono jer nadid omidvaram in borde ba davari va khod koshi(pareh kardane khod) baes besheh ye kam az oghdehe khod kochak bini ke chand saliyeh bad joori be shoma esteghlaliha feshar avardeh bekahad
nohom shodane parsal va bakht az perspolis dar parsal kheyli aziyatetoon kardeh bood

[پرسپوليسي - October 20, 2003 11:32 AM]

بدبختهاي بي جنبه بعد از سالها با كمك داور و يه بازيه تاخيري برديد ديگه اينقدر خودتونو پاره كردن نداره .
بريد دلتونو خوش كنيد كه با قلعه مرغي برنده شديد پارسال يادت نره نهم شديد

[بابك - October 19, 2003 02:30 PM]

دوشوت محكم كمر پرسپوليس لجن را شكست.من شايد يك روزي از استقلال ديگر خوشم نيايدولي همان روز به چندين برابراز پرسپوليس كثيف بيشتر متنفر خواهم شد زيرا اين تيم هميشه(بخصوص زمان پروين) بازي كثيف، ناجوانمردانه اي را در دستور كارداشته و دارد و هميشه مي خواهد به هر قيمتي برنده شود . واي روزي كه اينها ببازند .فحش و ناسزا نثار داور بدبخت مي كنند كه چرا مثلا اگر ما 3گل خورديم او 4 پنالتي براي ما نگرفت تا بازي را ببريم و حق ما خورده شدو...

[رضا - October 19, 2003 12:20 PM]

با يه گل بهار نميشه بچه ها؛جوجه را آخر پاييز ميشمارن
اس اسي ها ليگ اول يادتون نره دقيقه90 ملوان چكارتون كرد

زند باد پرسپوليس قهرمان

[امید - October 19, 2003 11:20 AM]

حرف زر نزن پرسپولیسی اشغال .همین هفته پیش بازی اسثقلال با فولاد دو صحنه هند داخل 18داشت که فردوسی پور خودشو جرجر کرد گفت که پنالتی نبوده حلا که نوبت شما شد حتمن پنالتی بوده .خر خودتونید

[`پرسپوليسي - October 19, 2003 09:34 AM]

استقلاليها يادتون هست همين چند ماه پيش كه باخته بوديد صداتون هم در نميومد ؟ حالا هم زياد خوشحالي نفرماييد چون بدون داور هيچي نبوديد.

[ffarhad - October 19, 2003 06:43 AM]

esteghlaal vaaghean behtar baazi card mobarak esteghlaalihaa.

[حسام - October 19, 2003 01:10 AM]

اين پيروزي حق مسلم استقلال بود. حرفهايي هم كه گفته ميشه داور بد بود از روي غرض است .و ارزشي ندارد چراكه بر فرض درست بودن اين اشتباهات طبيعي است .در ضمن براي كاستا فقط دلار مهم است نه اينكه كدام تيم ببرد.
امير خان دمت گرم
در ضمن به مطلب آماري اين بازي نگاه كنيد تا ببينيد بعضي طرفدارها چقدر بي جنبه هستند
بچه ها متشكريم
زنده باد استقلال
زنده باد استقلالي
زنده باد امير خان قلعه نوعي

[ali ghanyan - October 18, 2003 11:01 PM]

sarvare har chi longieh Amar ghaenoiee.

[reza - October 18, 2003 09:04 PM]

kiram to harchi esteghlalie

[ehsan - October 18, 2003 08:58 PM]

salam
in bord be tamame bar o bach SS mobarak bashad

[محفوظ - October 18, 2003 08:04 PM]

نصيرزاده مشكله ديد داره يا عقده خود بزرگ بيني، نميدونم چه مرضيه هروقت يه داور خارجي بازيهاي اين دو تيم رو سوت ميزنه داورهاي ايراني وولوولك تو تنشون ( تو تنبانشان) مي‌افتد و كافيست يه صحنه مشكوك ببينند، اونوقت انو ميكنن پيراهن عثمان. اين آقاي تاحدودي محترم يادشون رفته اوايل دهه هفتاد به چه كثافتي كشدين بازيهاي اين دو تيم را...پس بهتره اون دهان پرافاده را ببنديد و برويد يك كمي داوري ياد بگيريد... در ضمن مشكل پرسپوليس بگگويچ يا رفتن پروين نيست بلكه نبود يكپارچگي تيمي است همان مرضي كه استقلال فصل پيش بهش مبتلا بود.. در ضمن آقاي غمخوار با يك گلبهار نميشه يا به قول گفتني " خره هميشه خرما نيمرينه.." همه كه پگاه آبكش نيستن كه 8 تا 8 تا بهشون بزنين بعضي وقتها هم پيكان پنچر دكتر هم شما رو زير ميگيره چه برسه به تانكي مثل استقلال

[samaneh - October 18, 2003 04:05 PM]

eyval 11 pesare abi ,dameton garm,dahan perspolice service shod
dorod bar jenerale abi ,amir khan,
khak tosare hoshang nasirzade bishakhsiat

[مرتضي چمن پرداز - October 18, 2003 03:49 PM]

به اعتقاد من آنچه در پرسپوليس رخ داده است يك نوع
"نخبه كشي " بود كه ثمره اش هم همين دست نتايج پرنوسان
است. حذف پروين آنهم اينچنين بدون مقدمه و ناگهاني تيم را در سختيها مثل همين روزها بي حامي وتنها گذاشته است واين اتفاق (بدون حامي ماندن)براي تيمهاي مردمي استقلال و پرسپوليس سم است وميتواند باعث اضمحلال تيم شود.تا دير نشده از پروين دلجويي كنيد.مبادا آنچه قبل از انقلاب بر سر پرسپوليس آمد
تكرار شود.ضمن آنكه حذف حجازي از استقلال هم همين خطر را براي اين تيم در پي خواهد داشت.مباد آنروز!

[simon - October 18, 2003 03:41 PM]

با سلام به همه استقلالیهای خر شانس
با این پیروزی تفکی حال عباسپور پرسپولیسی هم گرفته شد.او هم مثل وینگو روز اول حسابی توی ... عروسی بود.به امید عروسی خودش .

[nima - October 18, 2003 03:41 PM]

hooshange ahmagh tobaz kare ye davare khareji ro zire soal mibary,avazy.........to khodet ta hala kharej az iran soot zady ke miaee kare onoirad migiri
tof be rro

[مهرزاد بابايي - October 18, 2003 03:03 PM]

استقلال هر دو گلش روي حركات تيمي نبودوتا حدي شانس نيز ياريش كرد.دلائل شكست پرسپوليس :

1: ارنج غلط
2: خستگي مفرط و عدم شادابي بازيكنان
3:بي تعصبي بعضي از بازيكن ها
4:اشتباه داوري ( عدم گرفتن پنالتي و اخراج نوازي )
5:بدشانسي

[reza - October 18, 2003 02:53 PM]

ژنرال آبي فقط امير قلعه نوعي
با تبريك اين پيروزي دلنشين براي همه طرفتاران استقلال بايد بگويم كه براي بازي دو تيم استقلال و پيروزي هر دو تيم بايد سعي كنند كه از يك مربي ايراني استفاده كنند
به خاطر اين كه يك مربي خارجي هيچ موقع اين حساسيتي كه روي مسابقه اين دو تيم هست را هيچ موقع درك نمي كند
من به عنوان يك طرفدار استقلال بايد بگويم كه
بگويچ در چيدن تركيب خيلي اشتباه فاحشي نموده است
اول انكه نبايد خان محمدي روي نيمكد مي گذاشت ما ديديم كه خانمحمدي وقتي كه به بازي امد پايه گذار چنين حمله و ارسال پاس گل شد .
دومين اشتباه اين مربي خارجي اين بود كه ميناوندي را كه پنج ماه از ميدان دور بوده در تركيب قرار داد
و ديديم كه هيچ كار مثبتي انجام نداد
خيلي حرف ها هست در مورد اين بازي كه من فقط اين دو مورد رو گفتم
باتشكر

[لنگ سوراخ کن - October 18, 2003 02:47 PM]

آقای انصاری فر روزنامه پیروزی(لنگ)وغمخوار
منچسترایران شد من چس تر. خوشم آمد که زن دائی نه کله توانست بزند نه شوت .دریبل هم که بلد نیست .پوزتان درچه حاله؟

[ندا - October 18, 2003 02:19 PM]

فردوسی پور پرسپولیسی برو از غصه بمیر .

[رامين - October 18, 2003 02:08 PM]

جناب آقاي غمخوار مباركه. جناب آقايان آشتياني و بگوويج ها و دارودسته تان مباركه .
فعلا كه پرسپوليس دست كاسه ليسان بدبخته. خاك بر سرشون كه با زن دايي و ميناوند و كريم و ... دو تا خوردن. اين هم دستپخت غمخوار . بفرماييد نوش جان
من پرسپوليسي پروينيم ولي امير خان دمت گرم . خوب حقشون رو كف دستشون گذاشتي.

[سيامك - October 18, 2003 11:47 AM]

سلام
با تبريك به تمام هواداران بازيكنان و مربيان تيم محبوب استقلال بهتر است در نقد بازي از يك كارشناس
بيطرف استفاده كنيد نه يك ادمي كه حسابي سوخته
است .

[hadi - October 18, 2003 09:59 AM]

esteghlal HOORA perspolis SORAKH

[ebi - October 18, 2003 09:28 AM]

faghat homleye gham khar,,,,,,,,mordehye piruzi esteghlalo mibareh......khord too poozet aghaye gham khar...hahahahaha

[shahram - October 18, 2003 09:01 AM]

بابا دمت گرم رئال وطنی عجب حالی دادی هه هه هه

[قمري - October 18, 2003 07:25 AM]

اگر تيم فوتبال متکي به يک نفر بود ديگر انتخاب نام تيم به بازيکنان يک گروه بي معنا بود ، پرسپوليس از ابتداي فصل تمام هم خود را روي حرکات وضربه هاي سر علي دائي خلاصه نموده ونوددر صدتمرينات اين تيم به سانت از جناحين براي دائي محدود است وتنها فکري که در مخيله آقاي بگوويچ خطور ننموده مصدوميت ياکنترل علي دائي توسط يک دفاع محکم امثال قرباني بود

[AKH - October 18, 2003 07:00 AM]

تيم پرسپوليس بسيار بي نظم واز هم پاشيده عمل ميكرد.حملات نيمه دوم هم كاملاطبيعي است وربطي به تاكتيك بگويچ نداشت . تيمي كه دو گل بخورد ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد.
مديريت ومربيان تيم كه مثلا از بهترين مربيان روز انتخاب شده اند چيز خاصي را با توجه به جمع آوري بهترين بازيكنان كشور نشان ندادند.

[reza - October 18, 2003 04:28 AM]

لنگیهای عزیز لطفا خفه بدجوری درتون گذاشتیم.به دنبه بگین برگرده....

[ramtin - October 18, 2003 04:23 AM]

امیر خان دمت گرم کولاک کردی.

[taha - October 18, 2003 02:59 AM]

nimeye avval baziye khoobi nabood amma az nime dovom esteghlal be zedde footbal roo aavard ke vaghean neshan az zafe footbal e iran darad mage ma bahrain ya emirate hastim ke taa ye gol mizanim hamash vaght talaf konimm?

[ali - October 18, 2003 02:32 AM]

بازی زیبایی نبود.(فقط30%ارزش دیدن داشت.)

با تشکر
یک بیننده تلوزیونی

[آبی - October 18, 2003 12:13 AM]

جاویدایران و استقلال

[Mahmoud - October 17, 2003 09:38 PM]

In bazi neshan dad ke esmha dar football bazi nemikonand . bazi ghabli Esteghlal in bazikonan ra dasht :
Mehdi Hashemi nasab
Mehdi Pashazadeh
Sohrab e Bakhtiarizadeh
Alireza Akbarpoor
, ...
amma bazikonan e javani mesle Amirhosein sadeghi va pirooz e ghobani , .. be khoobi jaye in esmha ro por kardand . ey kash cheshman e koooor e morabian tim e mella Pirooz e ghorbani ra midid!
baz ham be hame ESTEGHLALI ha tabrik arz mikonam

[amir - October 17, 2003 09:16 PM]

pirozie javani va shahamat bar khod bozorg bini bar hame fotbal dostane irani govara bad

[Sohrab - October 17, 2003 08:06 PM]

دور نیست روزهایی که در پی شکست یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، این مربی آشنا به علم روز فوتبال چنان از خود بیخود شده بود که با حرکات موزون خود موجبات شعف حاضران در ورزشگاه را فراهم کرد. هر چند که به قول یکی از بازیکنان سابق تیم سرخ، چندی است که دلمان برای آن حرکات و رقصی چنان میانه ی میدان تنگ شده است. اما در آن روز ظاهرا رویایی، شاید کمتر کسی از هواداران ÷رسپولیس زلزله! فکر کابوسی چنین را می کرد. کابوسی که در آن از موهبت اندیشه های نو و فوتبال مدرن آقای بگوویچ، تیم یک میلیاردی پایتخت، نه تنها مانند تیمی از محلات یک شهر کوچک بازی می کند که مانند چنین تیم هایی که معمولا در آن ها هر بازیکنی هر جا که دلش خواست بازی می کند، در تیم آقای غمخوار نیز مدافع آخر جای مهاجم نوک بازی می کند و هافبک نفوذی پا به توپ مدافع آخر می شود.
براستی نمی دانم برای چنین مربی ای که بهترین خط دفاعی سال های اخیر ایران را با تغیییرات بی جا در مهره چینی مبدل به یکی از ضعیف ترین ها کرده باید خندید یا گریه کرد. بهترین دفاع دو سال گذشته در هر بازی به طور متوسط حدود دو گل خورده و تنها یک بازی از هفت بازی را بدون دریافت گل ÷ست سر گذشاته است.
یک بار دیگر بازی را در ذهنتان مرور کنید و تعویض ها را با تعویض های زمان مربی گری پروین مقایسه کنید. هر چند که این جا قصد حمایت و یا دفاع از عملکرد سلطان را ندارم ولی حداقل آقای پروین با تعویض هایش تکراریش هیچوقت بعد از این که تنها بازیکن سرزن حاضر در محوطه اش را از زمین بیرون می کشید، بهترین ارسال کننده ی تو÷ش را به زمین نمی فرستاد که هر چه تو÷ است هوایی رو دروازه ی حریف بریزد تا دروازه بان آماده و مدافعان سرزن حریف با خیال راحت آن ها را دفع کنند.
...
شاید بهتر باشد که بقیه حرف ها در مورد مسائل فنی بازی مروز را کارشناسان فوتبال بگویند.

Copyright: gooya.com 2016