چهارشنبه 15 خرداد 1387

با گنده گوئی های احمدی نژاد در "رم" چه می توان کرد؟ ناصر مستشار

در سالهای گذشته همه شاهد بوديم،وقتی گوجه فرنگی در ايران بيش از اندازه گران شده بود ـ رئيس جمهور بسيار هوشيار؟ نظام جمهوری اسلامی اعلام نمود که مغازه ميوه فروشی در همسايگی ايشان ،گوجه فرنگی را بسيار ارزان می فروشد ـ لذا از همه شهروندان ايران تقاضا نمود تا گوجه فرنگی ارزان قيمت را از مغازه ميوه فروشی در همسايگی ايشان بخرند؟همان موقع همه کسانی که از کمی آگاهی روزمره سياسی واقتصادی برخوردار بودند ـ به اين دعوت رئيس جمهور ولی فقيه خنديدند و کاريکاتور های با مزه ائی ترسيم نمودند!
اما احمدی نژادی که برای حل کمبود وگرانی يک قلم مواد غذائی بنام گوجه فرنگی اين چنين طرح هائی می دهند ولی در کنفراس جهانی سازمان خوار بار و کشاورزی سازمان ملل متحد(فائو) در ايتاليا با کپيه برداری از طرحهای ديگر جريانات سياسی، اقدام به عرضه طرحهای غلط انداز می نمايد تا خود را بسيار مشکل گشا ی بن بست های جهانی در همه عرصه ها نشان بدهد واز طرف ديگر خود را همدرد مستمندان معرفی نمايد!احمدی نژاد آنچنان با سياست های اقتصادی غير کا رشناسانه خود ـ اقتصاد و بانکداری ايران را به بحران کشانده است که ايران را در عرصه مملکت داری به عصر فتحعلی شاه قاجار نزديک می نمايد!راه حل احمدی نژاد برای بحران جهانی غذا خود لعبتی است از همان طرح های لجام گسيخته وی که در هيچ عطاری يافت نمی شود!

(رئيس جمهور ايران در سخنرانی خود در نشست سران دولتهای عضو سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو)، توانايی اين سازمان را در حل بحران کنونی موادغذائی در جهان زير سؤال برد و خواهان تشکيل نهاد ديگری(لابد زير نظارت ايشان و مديريت امام زمان) برای حل اين بحران شد.بی بی سی)
اما احمدی نژاد ازجانب ديگر در عين اينکه امپرياليسم امريکا را در حال احتضار و نظام حکومت اسلامی را در مرتبه برتری می بيند اما با وجود اين همه مشکلات جهان را از نظام ارزی همان امريکا در حال فروپاشی ارزيابی می نمايد؟
( احمدی نژاد بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کنونی جهان را ناشی از کاهش ارزش دلار دانست. بی بی سی)
از ايشان بايد پرسيد ،چرا حکومت اسلامی که بقول ايشان همچنان در حال رشد اقتصادی وعروج می باشد اما در۳۰ ساله گذشته نظام ارزی ريال هرچه بيشتر سقوط می نمايد و دلار هفت تومانی به هزار تومان رسيده است؟
در سه سال صدارت متقلبانه ائی که احمدی نژاد در ايران پشت سر گذاشته است اگر فرهيختگان جامعه می توانستند از شکوفائی اقتصادی وسياسی و فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در ايران آثاری بيابند، لابد ما نيز می توانستيم به گنده گوئی های ايشان در رم باور بياوريم!در ايران ضرب المثل های بسيار شيرين ومناسبی برای موضوعات گوناگون يافت می شود که در همينجا بايد به آقای احمدی نژاد بگوئيم،کچل اگر طبيب بودی ـ سر خود د وا می نمودی! در همين راستا بايد از احمدی نژاد پرسيد،چه تاج گلی بر سر ملت ايران گذاشته ايد که حالا می خواهيد بر سر محرومان جهان بگذاريد؟مديريت امام زمانی احمدی نژاد ـ ايران را در همه عرصه ها به ورشکستگی کشانده است اينک که نامبرده مديريت ايران را بخوبی پشت سر گذاشته است؟ ـ لابد ايشان می خواهند با عزم الهی مديريت مهدويت را برجهان تحميل نمايند؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدی نژادی که هر روز ميهن ما را با شعار نابودی اسرائيل هرچه بيشتر منزوی تر و به سوی پرتگاه سوق می دهد ـ بنام مردم ايران حق ندارد در کنفراس های بين المللی معتبر وشناخته شده شرکت نمايد،چون به اندازه کافی برای مردم ايران گرفتاری و مشکلات عديده آفريده است و با نقض دائمی حقوق بشر در ايران ، ابتدااحمدی نژاد در بدو ورود به جهان آزاد ،در همه کنفراس های جهانی نخست بايد پاسخگوی جنايات رژيم اسلامی گردد نه منادی طرح های پر طمطراق ودهان پر کنی شود که ارائه آن طرحها به جهانيان تنها برای پوشاندن جنايات حکومت اسلامی مورد استفاده قرار می گيرند!

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با گنده گوئی های احمدی نژاد در "رم" چه می توان کرد؟ ناصر مستشار' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016