چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيکبخت واحدی: اين برد را مديون هواداران هستيم، من پنالتی زن اول پرسپوليس هستم، مهر

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس کسب سه امتياز حساس ديدار با برق شيراز را حاصل حمايت همه جانبه هواداران اين تيم عنوان کرد و گفت: اين برد روحيه بخش را مديون هواداران هستيم.
به گزارش خبرنگارمهر، عليرضا نيکبخت واحدی که پس از پيروزی ۳-۱ پرسپوليس مقابل برق شيراز در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بيان اين مطلب افزود : اين برد برای ما بسيار با اهميت بود چرا که دوباره پرسپوليس به جمع مدعيان بازگشت و نشان داد همچنان يکی از مدعيان قهرمانی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيکبخت اضافه کرد : درکسب اين پيروزی حمايت هواداران بسيار تاثيرگذار بود و حضور پرتعداد آنها در ورزشگاه و تشويق های بی امانشان بازهم نقش تعيين کننده ای در موفقيت تيم داشت.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه چرا از ابتدا در ترکيب پرسپوليس قرار نداشت، گفت : برای من تفاوتی نمی کند که ۹۰ دقيقه در زمين حضور داشته باشم يا ۴۰ دقيقه ، از اول بازی کنم يا به عنوان بازيکن تعويضی وارد زمين شوم . من هميشه و درهمه حال انگيزه بالايی دارم و آماده ام تا به موفقيت تيم کمک کنم .

وی در خصوص اقدام به زدن ضربه پنالتی بدون اجازه از کادرفنی اظهار داشت : من هميشه درطول بازی به فکر گلزنی خودم نيستم . ديديد که در اواخر بازی سعی کردم مازيار زارع را در موقعيت گلزنی قرار دهم . درباره زدن ضربه پنالتی هم بايد بگويم من از فصل قبل پنالتی زن اول تيم هستم و به همين خاطر بدون اينکه از مربيان سئوال کنم پشت ضربه پنالتی قرار گرفتم.

نيکبخت درباره شعار هواداران پرسپوليس که خواهان حضور او در ترکيب پرسپوليس بودند گفت : هواداران پرسپوليس هميشه به من محبت داشتند و من در چند سالی که در پرسپوليس بازی می کنم همواره خود را مديون محبت های آنها می دانم . البته هواداران استقلال هم به من لطف دارند و حساب آنهايی که به ورزشگاه می آيند و عليه من شعار می دهند با بقيه هواداران استقلالی ها جداست.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درباره تعويض خود با "دی کارمو" و عملکرد اين مهاجم برزيلی گفت : به نظر من او مهاجم خوب و با تکنيکی است که تنها به زمان بيشتری نياز دارد تا در خط حمله پرسپوليس تبديل به يک مهاجم گلزن شود.





















Copyright: gooya.com 2016