چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مارکو مربی برزيلی پرسپوليس: پرسپوليس با اين دفاع نمی‌تواند در آسيا موفق شود، فارس

خبرگزاری فارس: مربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بدون شک با اين خط دفاعی نمی‌توانيم در ليگ قهرمانان آسيا موفق شويم.


مارکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در ديدار برابر فولاد اهواز عملکرد خيلی بدی داشتيم، به ويژه در خط دفاع شرايط برای پرسپوليس مناسب نبود.
وی ادامه داد: به دليل اشتباهات زياد در خط دفاع در اهواز شکست خورديم، اگر چه در دقايقی از جريان مسابقه به راحتی به بازيکنان حريف اجازه داديم که پا به توپ شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مربی پرسپوليس در مورد به دلايل اصلی ضعف خط دفاع پرسپوليس عنوان کرد: به طور دقيق علت اين ضعف را نمی‌دانم؛ اما برای رفع آن با تک تک بازيکنان صحبت کرده‌ايم و در تمرينات تلاش داريم که آنها را به هماهنگی بيشتری برسانيم و ساختار دفاعی را محکم کنيم.
مربی برزيلی گفت: بدون شک چنانچه در ليگ قهرمانان با همين روش دفاعی شرکت کنيم، با مشکل روبرو خواهيم شد.
وی افزود: ليگ قهرمانان جايی برای غفلت نيست، بنابر اين بايد سازماندهی دفاعی‌ خود را برای آن مسابقات تقويت کنيم زيرا در صورت تکرار اشتباهات نمی‌توانيم در اين تورنمنت موفق باشيم.
مارکو در مورد جذب رحمان رضايی گفت: شناخت زيادی از توانايی رضايی ندارم؛ اما برای جذب وی با افشين قطبی صحبت می‌کنم تا به يک جمع‌بندی خوبی برسيم.
وی در باره نگرانی هواداران از شکست‌های اخير پرسپوليس اظهار داشت: بزرگ‌ترين حاميان پرسپوليس هواداران هستند و به آنها حق می‌دهم که ۲ شکست اخير عامل نگرانی‌شان باشد؛ اما قول می‌دهم به زودی مشکل خط دفاعی پرسپوليس را حل خواهيم کرد. اين احتمال وجود دارد که برای رسيدن به هدف خود تغيير سيستم بدهيم.





















Copyright: gooya.com 2016