چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداداد عزيزی چهره برتر طنز ورزشی شد، مهر

دومين جشنواره گل آقا:
* "سينی شاه غلام نشان " برای خداداد
* غزال تيزپا چهره برتر طنز ورزشی شد


در دومين جشنواره طنز گل آقا خداداد عزيزی به عنوان برترين چهره طنز ورزشی انتخاب شد و جايزه ويژه اين جشنواره که " سينی شاه غلام نشان" بود را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جشن دومين جشنواره فيلم کمدی گل آقا شامگاه سه‌شنبه ۳۰ مهرماه با معرفی برگزيدگان رشته‌های مختلف برگزار شد که از جمع ورزشی های خداداد عزيزی به عنوان چهره برتر طنز ورزشی شناخته شد و مورد تقدير قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از آنکه در اولين جشنواره طنز گل آقا فيروز کريمی به عنوان چهره برتر طنز ورزشی انتخاب شد و جايزه ويژه اين جشنواره را دريافت کرد، امسال نوبت به خداداد عزيزی رسيد که اين جايزه را از آن خود کند.

خدادا عزيزی که سابقه فعاليت زير نظر فيروز کريمی را دارد در چند سال گذشته يکی از چهره‌های خبرساز و جنجالی ورزش ايران بوده است که با مصاحبه‌های پرسروصدای خود سوژه رسانه‌های ورزشی به شمار می آيد.

اين مربی جوان فوتبال ايران به علت مشغله کاری و حضور در دربی شهر مشهد نتوانست در مراسم اختتاميه جشنواره طنز گل آقا که در مجموعه اريکه ايرانيان برگزار شد، حضور يافته و جوايز خود را دريافت کند.

" سينی شاه غلام نشان" و يک دستگاه تلويزيون ۴۲ اينچ هديه ويژه جشنواره گل آقا به غزال تيزپای فوتبال ايران بود که ۱۲ سال پيش با فراری تماشايی و گلی سرنوشت ساز ايران را به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه رساند.





















Copyright: gooya.com 2016