سه شنبه 30 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته يازدهم ليگ برتر؛ تداوم صدر نشينی ذوب آهن، پيام ۱۰ نفره ابومسلم را شکست داد، استقلال اهواز با سه گل ملوان را بدرقه کرد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
هفته يازدهم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور با پيروزی ذوب آهن، برتری پيام در دربی مشهد ، توقف تيم فوتبال راه آهن برابر صباباتری و پيروزی پر گل استقلال در همدان عصر امروز آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، روز نخست از هفته يازدهم رقابت های ليگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری۵ ديدار ديگر پيگری شد که در يکی از اين ديدارها تيم فوتبال ذوب آهن برابر ميزبان خود مقاومت سپاسی پيروز شد تا با ۲۴ امتياز به صدرجدول رده بندی اين مسابقات صعود کند.
در اين ديدار که در ورزشگاه حافظيه شيراز و با قضاوت غلامرضا جباری برگزار شد، ايگور کاسترو(۴۷) و محمدرضا خلعت بری(۸۵) گل های تيم فوتبال ذوب آهن را به ثمر رساندند.
بعد از اين بازی غلام پيروانی سرمربی مقاومت که با اعتراض هواداران شيرازی مواجه شده بود از سمت خود استعفا داد اما بلا فاصله اين استعفا از سوی سردار جعفری مدير عامل باشگاه مقاومت سپاسی رد شد .
در ديگر ديدار حساس امروز که نخستين دربی شهر مشهد در تاريخ رقابت های ليگ برتر بود، تيم فوتبال پيام با تک گل اشپيتی آرفی که در دقيقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيد، از سد همشهری خود ابومسلم خراسان گذشت تا بطور کامل از قعر جدول رده بندی ليگ برتر فرار کند.
شاگردان خداداد عزيزی در حالی در اين ديدار حساس و مهم به پيروزی دست يافتند که از دقيقه ۱۰ به علت اخراج سنگچولی دروازه بان خود با ۱۰ بازيکن به بازی ادامه می دادند.
در سومين مسابقه برگزار شده امروز هم تيم های فوتبال راه آهن شهرری و صبای قم در ورزشگاه اکباتان تهران به تساوی يک بر يک دست يافتند. در اين ديدار احمد تقوی (۷) برای راه آهن و غلامرضا رضايی(۳۸) برای صباباتری گل زدند.
در ديگر ديدار امروز تيم فوتبال استقلال تهران با نتيجه ۴ بر ۲ تيم فوتبال پاس را در ورزشگاه قدس همدان شکست داد.اين اولين پيروزی خارج از خانه استقلال تهران در ليگ برتر اين فصل فوتبال باشگاههای کشور بود.
در اهواز تيم فوتبال استقلال اهواز در يک بازی طوفانی با حساب سه بر صفر ملوان بندر انزلی را شکست داد.
روز نخست از هفته يازدهم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشورعصر امروز با برگزاری ديدار تيم های استقلال اهواز و ملوان انزلی در ورزشگاه تختی اهواز به پايان می رسد.
همچنين هفته يازدهم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشورعصر فردا با برگزاری ديدارهای زير به پايان می رسد:

پگاه گيلان - فولاد خوزستان، ساعت ۱۵، ورزشگاه سردارجنگل رشت
سپاهان اصفهان - پيکان، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
مس کرمان - سايپا کرج، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهيد باهنر کرمان
پرسپوليس - برق شيراز، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران





















Copyright: gooya.com 2016