جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف استقلال برابر برق در ورزشگاه آزادی، حاشيه های ديدار و صحبت های بازيکنان استقلال و سرمربی برق، مهر

تيم فوتبال استقلال تهران با توقف برابر برق شيراز نتوانست اختلاف امتيازات خود با تيم‌های صدرنشين را کم کند اما جای پرسپوليس را در رده پنجم جدول رده بندی ليگ برتر گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، در يکی از ديدارهای معوقه از هفته پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور دو تيم استقلال و برق شيراز از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه آزادی به ديدار هم رفتند که تقابل‌شان در پايان ۹۰ دقيقه به نتيجه تساوی يک بر يک انجاميد.

در اين مسابقه ابتدا صمد زارع در دقيقه ۱۷ به اشتباه دروازه تيم خود را گشود و استقلال را پيش انداخت. يک دقيقه پس از به ثمر رسيدن اين گل نيز مهرداد کريميان دروازه استقلال را گشود و کار را به تساوی کشاند.

پس از تساوی يک بريک استقلال و برق شيراز در پايان نيمه اول، چهره‌ای متفاوت از اين دو تيم در نيمه دوم شاهد بوديم. استقلال بی‌مهابا حمله می کرد و برق شيراز با بازی تاخيری سعی در کنترل حملات حريف داشت. در نهايت اين تقابل تاکتيکی منجر به تساوی يک بر يک دو تيم در پايان مسابقه شد تا آنها به تقسيم امتيازات بازی رضايت بدهند.

اتفاق قابل ذکر اين مسابقه در دقيقه ۷۸ رقم خورد. در اين زمان از بازی فرهاد مجيدی يک ضربه پنالتی به سود تيم استقلال گرفت اما يدالله اکبری در مصاف با سنگربان جوان برق شيراز ناکام ماند تا استقلال در نيمه دوم بازی با نارنجی پوشان در حسرت گل بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برق شيراز با يک امتياز اين بازی ۱۹ امتيازی شد و به رده سوم جدول رده بندی ليگ برتر سقوط کرد، استقلال نيز با ۱۵ امتياز جای پرسپوليس را در رده پنجم جدول گرفت.

قضاوت بازی استقلال - برق شيراز برعهده محمود رفيعی بود. او در اين بازی به پيروز قربانی و فرهاد مجيدی از تيم استقلال کارت زرد نشان داد.

***

حاشيه های ديدار استقلال تهران و برق شيراز

علی دايی، سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان تماشاگر ويژه بازی استقلال - برق شيراز بود که از دقايق آغازين نيمه اول جدال اين دو تيم را تماشا کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، به علی دايی انتقاد می شد که چرا بازيهای استقلال و پرسپوليس را در ورزشگاه آزادی تماشا نمی کند. او هم در اولين فرصت به دنبال فراغت از بازيهای ملی امروز به ورزشگاه بزرگ تهران آمد و بازی استقلال - برق شيراز را از جايگاه ويژه به تماشا نشست.

* حضور دايی تشويق گروهی از تماشاگران استقلال را به همراه داشت اما اين تشويق ها به سکوهای جانبی جايگاه VIP خلاصه می شد و ديگر هواداران آبی دوست توجهی به سرمربی تيم ملی نکردند.

* با گذشت ۲۰ دقيقه از آغاز مسابقه کماکان هواداران تيم فوتبال استقلال برای تماشای مسابقه تيم شان مقابل برق شيراز به ورزشگاه آزادی می آمدند. جمع آنها در آغاز نيمه دوم به بيش از ۵۰ هزار تماشاگر رسيده بود.

* تماشاگران تيم فوتبال استقلال با سوت های ممتد اعتراض خود به داور را نشان می دادند. آنها در نيمه دوم از داور می خواستند که کم اشتباه قضاوت کند.

* اتلاف وقت بازيکنان تيم فوتبال برق شيراز اعتراض بازيکنان، مربيان و هواداران تيم فوتبال استقلال را به دنبال داشت.

* علاوه بر علی دايی، امير رضا واعظی آشتيانی، علی انصاری و عليرضا عباسفرد از جايگاه VIP ورزشگاه آزادی بازی استقلال - برق شيراز را تماشا کردند.

* اتلاف وقت، بازی دفاعی و تاخيری برق شيراز باعث شده بود تا تماشاگران استقلال با سردادن شعار "شيراز ضد فوتبال" اعتراض خود را به اين روش بازی نشان دهند.

***

وحيد طالب لو :
بازی را به تماشاگران استقلال باختيم


دروازه بان تيم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از تساوی اين تيم برابر برق شيراز گفت: تمام تلاشمان برای رسيدن به پيروزی را انجام داديم اما نتوانستيم باعث خوشحالی تماشاگرانمان شويم.
به گزارش خبرنگار مهر، وحيد طالب لو که پس از تساوی امروز استقلال برابر برق شيراز در ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: ما در اين بازی تيم برتر ميدان بوديم و تلاش زيادی برای رسيدن به پيروزی انجام داديم اما هر چه زديم به در بسته خورد و نتوانستيم بيش از يک گل بزنيم.

دروازه بان استقلال ادامه داد: در نيمه دوم ما حملات زيادی را روی دروازه برق شيراز انجام داديم و موقعيت های خوبی هم برای گلزنی بدست آورديم اما هر بار بنا بر دلايلی توپ هايمان به گل تبديل نشد.

طالب لو با بيان اينکه بازی را به تماشاگران استقلال باخته اند گفت: در اين بازی هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و با حضورشان در ورزشگاه آزادی به حمايت از استقلال پرداختند اما ما با اين تساوی نتوانستيم پاسخ محبت هايشان را بدهيم و نتيجه را به آنها واگذار کرديم.

***

عواقب خراب کردن يک پنالتی:
مشاجره قلعه نويی با اکبری در رختکن


يدالله اکبری هافبک ميانی استقلال که ضربه پنالتی اين تيم در ديدار با برق شيراز را به گل تبديل نکرد از سوی امير قلعه نويی مواخذه شد.
به گزارش خبرنگار مهر، هافبک ميانی تيم فوتبال استقلال در شرايط پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که دو تيم برق شيراز و استقلال با تساوی يک بر يک به کار خود ادامه می دادند و گل شدن اين ضربه می توانست سه امتياز را برای استقلال به همراه داشته باشد. اما بيرانوند دروازه بان برق شيراز ضربه پنالتی اکبری را گرفت تا اين بازيکن در پايان بازی مورد مواخذه قلعه نويی قرار بگيرد.

اين برای دومين بار است که قلعه نويی پس از تساوی تيمش برابر حريفان ، بازيکنانش را مواخذه می کند. او در ديدار برابر پرسپوليس نيز که به تساوی يک بر يک انجاميد ، بيژن کوشکی را مورد بازخواست قرا رداد.

***

مجتبی جباری:
شانس‌های گل ما به ثمر نرسيد
در ديدارهای آينده جبران می کنيم

هافبک تيم فوتبال استقلال تيمش را در مصاف با برق شيراز شايسته پيروزی دانست و گفت: آبی پوشان فقط با بدشانسی موقعيت‌های گل خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری پس از تساوی يک بريک تيمش مقابل برق شيراز با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوب و زيبايی بود به ويژه در نيمه اول که برق با ميل تهاجمی بيشتری بازی می کرد اما در نيمه دوم برق روی به دفاع آورد و ما فقط حمله می کرديم . در اين شرايط بازی يک طرفه شده بود.

وی ادامه داد: در نيمه دوم ما فشار زيادی روی دروازه برق شيراز وارد آورديم. چند شانس صددرصد گل هم داشتيم که مهمترين آن ضربه پنالتی يدالله اکبری بود اما نمی دانم چرا موقعيت های ما به ثمر نمی رسيد.

هافبک تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برق تيم خوب و منسجمی است که از يک خط ميانی هماهنگ، خوب و جوان بهره می برد. اين تيم مقابل استقلال نمايش خوبی داشت به ويژه در نيمه اول که چند موقعيت گلزنی به دست آورد.

جباری در خاتمه تصريح کرد: ما پس از چند پيروزی در ديدارهای خانگی متاسفانه مقابل برق شيراز به نتيجه تساوی رضايت داديم که اميدوارم در مسابقات آينده اين نتيجه را جبران کنيم.

تيم فوتبال استقلال در ديدار برابر برق شيراز که معوقه از هفته پنجم مسابقات فوتبال ليگ برتر بود به نتيجه تساوی يک بريک رضايت داد.

***

سرمربی برق شيراز :
برق شايسته قرار گرفتن در صدر جدول است
روند موفقيت ها را ادامه می دهيم

محمد عباسی با تقدير از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر استقلال گفت: تمام تلاشمان را خواهيم کرد تا بتوانيم برق شيراز را همچنان در صدر جدول ليگ برتر حفظ کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تيم فوتبال برق شيراز که پس از تساوی يک بر يک تيمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: فوتبال بسيار خوبی را شاهد بوديم و دو تيم بازی قابل قبولی را به نمايش گذاشتند.

عباسی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال با مربيگری قلعه نويی تيم بسيار خوب و منسجمی دارد و خوب فوتبال بازی می کند. ما هم توانستيم با بازيکنان بومی که داريم خوب بازی کنيم و منسجم باشيم .

وی از عملکرد بازيکنانش در ديدار امروز برابر استقلال ابراز رضايت کرد و خاطر نشان ساخت: اميدوارم که اين روند را ادامه دهيم و بتوانيم همچنان صدر جدول را حفظ کنيم.

محمد عباسی در پاسخ به افرادی که معتقدند جايگاه برق شيراز صدر جدول نيست گفت: خيلی ها معتقد هستند که تيم ما با توجه به نفراتی که دارد نبايد در صدر جدول باشد اما اين جوانان جويای نام و هماهنگ نشان دادند که توانايی اين کار را دارند و قطعا در ديدارهای آينده نيز برای حفظ همين موقعيت تلاش خواهند کرد.

سرمربی تيم فوتبال برق شيراز در مورد قضاوت محمود رفيعی در اين ديدار گفت: داوری خوب بود و مشکلی نداشت و بر خلاف هواداران استقلال که تصور می کردند داور با وقت کشی بازيکنان ما برخورد نمی کند اما ايشان به صحنه ها نزديک بود و بدون شک بهترين تصميمات را گرفت.

وی در پايان ابراز اميدواری کرد برق شيراز بتواند با ادامه روند رو به رشدش ، همچنان يکی از شانس های صدرنشينی در رقابتهای ليگ برتر باشد.





















Copyright: gooya.com 2016