جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داريوش مصطفوی: در پرسپوليس جاسوس نداريم، قطبی تا پايان قراردادش برکنار نخواهد شد، ايسنا

- بگذاريد حتی يک نفر هم در فوتبال آبرو داشته باشد!

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که صادق باشند و اصل صداقت را مبنای کارشان قرار دهند تا با کمک يکديگر بتوانيم در رشد و پيشرفت تيم پرسپوليس قدم برداريم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ داريوش مصطفوی در نخستين نشست خبری باشگاه پرسپوليس که پنج‌شنبه در مرکز بين‌المللی همايش‌های رايزن برگزار شد، ابتدا و در پاسخ به سوال خبرنگار يکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اين که آيا شما از تصميم "علی کريمی" برای عدم حضور در ترکيب تيم ملی فوتبال ايران اعلام حمايت کرده‌ايد؟ و اين که چرا هنوز وضعيت کميته‌ی انضباطی باشگاه پرسپوليس مشخص نيست؟ گفت: بگذاريد حتی يک نفر در فوتبال آبرو داشته باشد. برخی از شما خبرنگاران حتی برای يک نفر از کسانی که در ورزش کار می‌کنند، آبرو نگذاشته‌ايد و من با تجربه‌ی زيادی که در ورزش کشور دارم به خوبی به اين مساله واقف هستم. هيچ مديری نمی‌تواند چنين حرفی بزند و از تصميم بازيکنش مبنی بر عدم حضور در تيم ملی حمايت کند. چطور می‌شود من چنين کاری را کرده باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: من برای اين خبرگزاری که چنين صحبت‌هايی را به دروغ از قول من منتشر می‌کند، متاسفم.

مصطفوی ادامه داد: من خودم بارها گفته‌ام که بازيکنان پرسپوليس وظيفه دارند در هر شرايطی به تيم ملی کمک کنند. تيم ملی متعلق به فرد نيست و بهتر است با کمک به آن در پيروزی‌هايش دخيل باشيم و دل هواداران و دل مردم را شاد کنيم.

وی ادامه داد: يکی از روزنامه‌ها نوشته است که برادرزاده‌ی "مصطفوی" اسپانسر باشگاه پرسپوليس خواهد شد، بايد بگويم که برادرزاده‌ی من ۹ سال دارد و اين خبر کذب محض است.

مديرعامل پرسپوليس هم‌چنين درباره‌ی آيين نامه کميته انضباطی اين باشگاه نيز گفت: آيين نامه کميته‌ی انضباطی مربوط به گذشته است و ما بايد آن را بازبينی کنيم. فکر می‌کنم طی روزهای آينده آيين نامه جديد آماده شود. هم‌چنين قرار است برای رسيدگی به مسائل مختلف که می‌طلبد در کميته‌ی انضباطی باشگاه بحث شود موقتا اين کميته را راه‌اندازی کنيم تا به مسائل مختلف رسيدگی شود.

مصطفوی در خصوص غيبت "ابراهيم توره" نيز گفت: نامه‌ای را به فدراسيون جهانی فوتبال (فيفا) و هم‌چنين فدراسيون ايران می‌نويسيم که اين بازيکن مدتی است از کشور خارج شده و غيبت غير موجه دارد تا نسبت به اين مساله از سوی آنها توجه خاصی شود.

مصطفوی هم‌چنين در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف موجود در هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در يک هيات مديره ممکن است افراد با سليقه‌های مختلف کار کنند اما، اين اختلاف‌ها تنها در مورد خط مشی آنهاست و مشکل خاص ديگری که منجر به اختلاف شود نداريم. اگر برخی خبرنگاران می‌گويند حضور کمرنگی نسبت به اعلام اخبار باشگاه پرسپوليس و يا مصاحبه‌های مختلف پيدا کرده‌ايد، در پاسخ بايد بگويم که اگر قرار باشد مطالبی که برخی از آنها به دروغ از قول من چاپ می‌کنند وجود داشته باشد، آری حضورم کمرنگ شده، اما از نظر خودم هيچ کمرنگی در اعلام اخبار باشگاه پرسپوليس و يا انجام مصاحبه ندارم چرا که اگر غير از اين بود در اين جلسه حضور نمی‌يافتم.

وی افزود: پست من در باشگاه پرسپوليس علاوه بر حضور در هيات مديره مديريت باشگاه نيز است که طبق آن هيچ کس اجازه‌ی دخالت در امور اجرايی باشگاه را ندارد و تمام تصميمات و اقدامات در اين زمينه با من است. کما اين که من هم در حيطه مسئوليت سرمربی تيم هيچ دخالتی ندارم و قطبی در آن بخش اختيار تام دارد.

مصطفوی هم‌چنين در مورد شايعه برکناری افشين قطبی پس از نتايج اخير پرسپوليس خاطر نشان کرد: قرارداد ما با افشين قطبی ۲ ساله است و او به هيچ وجه تا پايان اين مدت از سمت خود برکنار نمی‌شود و ما قصد خداحافظی با او را نداريم. من هرگونه شايعه‌ای در اين زمينه را تکذيب می‌کنم و اعلام می‌کنم که ما تازه قطبی را به دست آورده‌ايم و قصد داريم از توانمندی‌های او برای رشد تيم پرسپوليس استفاده کنيم. ما عملکرد قطبی را زير نظر گرفته‌ايم و وقتی می‌بينيم در بازی مقابل استقلال پس از ۱۱ پاس سالم و صحيح موفق به گل زنی می‌شويم، نشان می‌دهد که روی اين تيم کار شده است و درآينده ثمرات بيشتری خواهد داشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از شما رسانه‌ها می‌خواهم که صادق باشيد واصل صداقت را مبنای کارتان قرار دهيد تا با کمک به يکديگر بتوانيم در رشد و پيشرفت تيم پرسپوليس قدم برداريم. مطمئنا بنده صحبت‌های خطرناکی که در برخی روزنامه‌ها و يا از طريق تلکس يک خبرگزاری خاص منتشر می‌شود را تکذيب می‌کنم و معتقدم چنين مسائلی جز ضربه زدن به پرسپوليس و فوتبال هيچ سود و فايده‌ی ديگری ندارد.

مصطفوی درادامه درباره‌ی امضای نهايی قرارداد اسپانسر باشگاه پرسپوليس به خبرنگاران گفت: قول داده بوديم که اسپانسرهايی با رقم‌های بالاتر را برای تيم پرسپوليس جذب کنيم اما، مذاکرات مختلفی با شرکت‌های گوناگون صورت گرفت که هر يک به دلايلی منتفی شد. اميدوارم حضور اسپانسر جديد بتواند مقدمه‌ای برای حضور اسپانسرهای قوی‌تر در فوتبال ايران و باشگاه‌های بزرگ باشد. البته در بحث درآمدزايی باشگاه‌ها صدا وسيما هم بايد فکری بکند و درآمد مناسبی را بابت پخش بازی‌های ما پرداخت کند و توجه داشته باشد که اين همه پولی که پرسپوليس در زمينه‌های گوناگون خرج می‌کند از کجا پرداخت می‌شود.

مصطفوی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ضعيف بودن کانال‌های انتشار خبر از سوی باشگاه پرسپوليس و يا شايعاتی مبنی بر وجود جاسوس در اين باشگاه تصريح کرد: هيچ جاسوسی در باشگاه نداريم اما، سعی می‌کنيم کانال‌های ارتباطی‌مان را با روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف قوی‌تر کنيم. فکر می‌کنم از روز شنبه تصميماتی اتخاذ شود تا چندين نفر به کادر روابط عمومی فعلی اضافه شوند تا ما بتوانيم دراين زمينه قوی‌تر عمل کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم‌چنين درباره‌ی کيفيت کمک‌های حسين هدايتی به باشگاه پرسپوليس و اين که آيا هدايتی تنها برای حل مشکلات مالی پرسپوليس به جمع هيات مديره پرسپوليس اضافه شده است يا خير؟ گفت: هدايتی انسان باشخصيتی است که کمک‌های مادی و معنوی بسياری را به پرسپوليس داشته است. او از هيچ تلاشی برای پيشرفت و موفقيت پرسپوليس دريغ نکرده و حضورش در کنار ما بسيار تاثير گذار است. مطمئنا پس از دريافت پولی که بابت حق اسپانسر تيم در آينده نزديک خواهيم داشت، سعی می‌کنيم هزينه‌های "هدايتی" را در تيم پرسپوليس جبران کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016