جمعه 12 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری تجمع اعتراضی در حمایت از شیوا نظرآهاری در شهر برلین، کمپین حمایت از شیوا نظرآهاری

تجمع اعتراضی در حمایت از شیوا نظرآهاری، و در اعتراض به ادامه بازداشت و تفهیم اتهامات سنگین به وی، در شهر برلین آلمان برگزار شد.

روز پنجشنبه ۱۱ شهریور، مطابق با دوم سپتامبر، جمعی از شهروندان و فعالان حقوق بشر ایرانی و غیرایرانی مقیم برلین، با حضور در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان، اعتراض خود را نسبت به ادامه بازداشت شیوا نظرآهاری و تفهیم اتهامات سنگین به وی اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از برگزاری این تجمع که با همکاری سازمان گزارشگران بدون مرز و جمعی از اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر برگزار شد، تعداد ۳۷۷۰ امضای جمع‌آوری شده برای آزادی شیوا نظرآهاری به سفارت جمهوری اسلامی تحویل داده شد.

شیوا نظرآهاری، فعال حقوق بشر از خردادماه سال گذشته بیش از ۳۵۰ روز را در زندان اوین به سر برده که نزدیک به ۱۰۰ روز آن در سلول‌های انفرادی بوده است. وی در ۲۹ آذرماه سال گذشته برای دومین بار پس از گذشت تنها سه ماه از آزادی‌اش بار دیگر بازداشت شد.

بر اساس اعلام وکیل مدافع این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر، دادگاه وی روز ۱۳ شهریور برگزار خواهد شد و اتهامات سنگینی از جمله «محاربه» در پرونده وی دیده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016